خاموشی بهتر گر چه خاموشی سر اغاز فراموشیست






محکوم به گناه

مطالب رمانتیک وعاشقانه

                                               اما من غمگین ام گلهای یاد کسی را پرپر نمیکنم

                من مرگ هیچ عزیزی را باور نمیکنم

                                               می ریزد عاقبت یکروز برگ من

                                                                  یک روز چشم من هم در خواب فرو می شود

                        زین خواب چشم هیچ کسی را گریز نیست

  اما درون باغ همواره عطر باور من در هوا پر است ......

                                                                                                                                        توسط سلنا



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در دو شنبه 16 ارديبهشت 1392برچسب:,ساعت 14:31 توسط تیلور| |



قالب جدید وبلاگ پیچك دات نت